آگاه اندیشان
اظهارنامه مالیاتی سال 1395
اظهارنامه مالیاتی سال 1395
دسته بندی: اخبار مالیاتی
تاریخ: ۱۳۹۶/۲/۱۸
تعداد بازدید: ۴۴۵
تعداد نظرات: ۰

سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی / www.tax.gov.ir / به اطلاع مي رساند ارسال اظهارنامه الکترونيکی در منابع اشخاص حقوقي و حقيقی (مشاغل) و اجاره املاک برای عملکرد ۱۳۹۵ و ميانسالی ۱۳۹۶ به زودی فعال خواهد گرديد.

** مودی گرامی لطفا موارد زير را به دقت مطالعه نماييد:

** فرم های اظهارنامه الکترونيکی عملکرد سال ۱۳۹۵ جهت تسليم عملکرد مذکور و همچنين عملکرد ميانسالی جهت موديان خاص مشمول روی سايت قرار داده شده است. 

** فرمهاي خام مربوط به اين اظهارنامه ها باقابليت چاپ به عنوان پيش نويس و به منظور آماده سازی اطلاعات جهت ثبت در سامانه الکترونيکي اظهارنامه با قابليت PDF در بخش مربوطه در سايت قرار داده شده است.

** نکته مهم : تاريخ تسليم اظهارنامه براي اشخاص حقيقي تا پايان خردادماه ۱۳۹۶ و براي اشخاص حقوقي و اجاره املاک تا پايان تير ماه ۱۳۹۶ می باشد.

** در سال جديد سياست سازمان امور مالياتی کشور دريافت اظهارنامه به صورت کاملا الکترونيکی است و ارائه نسخه کاغذی به واحدهای مالياتی ضرورتی ندارد. 

** لطفا قبل از تسليم و ارسال نهایی الکترونيکی ، نسخه پيش نويس تکميل شده را از سيستم اخذ و به دقت بررسی فرماييد. سپس اقدام به ارسال الکترونيکی، که نهایی و قطعی تلقی می گردد نماييد.

Acc News Center

۱

۰

نظرات