آگاه اندیشان
زمان برگزاری آزمون جامع دانشجویان دکتری از اردیبهشت و آذر ماه به تیر ماه 97 خبر داد .
زمان برگزاری آزمون جامع دانشجویان دکتری از اردیبهشت و آذر ماه به تیر ماه 97 خبر داد .
تاریخ: ۱۳۹۷/۱/۲۱
تعداد بازدید: ۸۰۳
تعداد نظرات: ۱۶

معاون آموزشی دانشگاه آزاد از تغییر در زمان برگزاری آزمون جامع دانشجویان دکتری از اردیبهشت و آذر ماه به تیر ماه 97 خبر داد .

علیرضا رهایی با بیان اینکه اولین جلسه شورای برنامه‌ ریزی دانشگاه در سال 97 ، سه‌شنبه 21 فروردین ماه برگزار خواهد شد ، گفت : چهار موضوع مهم در دستور کار این جلسه خواهد بود .

وی با اشاره به اولین دستور جلسه شورای برنامه‌ ریزی دانشگاه آزاد اسلامی افزود : بررسی و تصمیم‌ گیری درباره درخواست تعدادی از دانشجویان مبنی بر گذراندن واحد های درسی در رشته‌ ای غیر از رشته تحصیلی خود ( میان‌ رشته‌ ای ) از دیگر موارد قابل بررسی در این جلسه خواهد بود .

رهایی درخصوص سایر دستورات جلسه شورای برنامه‌ ریزی گفت : امتحان جامع دانشجویان دکتری طی سالیان گذشته در اردیبهشت‌ ماه و آذر ماه برگزار می شد که پس از بررسی های لازم در سال 97 ، به دلیل همزمانی برگزاری آزمون جامع با ماه مبارک رمضان ، مقرر خواهد شد این آزمون به تیر ماه موکول شود .

معاون آموزشی دانشگاه آزاد با بیان اینکه دستور جلسه دیگر اتخاذ تصمیمی درباره جایگزینی آزمون EPT است ، خاطر نشان کرد : این آزمون در حال حاضر برای دانشجویان دکتری به صورت ماهیانه در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود که در این خصوص طرحی آماده شده و راه‌ حل جایگزینی برای برگزاری این آزمون در نظر گرفته شده است .

رهایی تاکید کرد : در این طرح ، کلاس های فشرده طی چهار ماه در چهار بخش تشکیل خواهد شد و در پایان هر بخش از دانشجویان امتحانی اخذ و جمع این امتحانات شامل 4 نمره می شود که میانگین نمرات چهار بخش ، ملاک عمل قرار داده شده و نمره اصلی آزمون را تشکیل و جایگزین نمره آزمون EPT خواهد شد .

معاون آموزشی دانشگاه آزاد عنوان کرد : با طرح و تصویب این موضوع در جلسه روز سه‌ شنبه ، از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری کلاس ها برگزار خواهد شد .وی اضافه کرد : همچنین بحث نهایی در خصوص تحصیل همزمان استعداد های درخشان ( دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ) در دو رشته مطرح و امیداوریم به تصویب رسد .

منبع : مهر

Acc News Center

۱

۰

نظرات